LETNI WIECZOROWY MAKIJAŻ

Hej :)
Lato zbliża się wielkimi krokami, i gdyby nie to, że data moich urodzić w takim razie też (prezeeeeentyyy :D), to już bym była całkowicie zgorzkniała. No ale przyszłam dzisiaj do Was z nowym makijażem, a nie narzekaniem. Prace przygotowałam na konkurs u Zmalowanej.
Jeżeli już bym szła na jakąkolwiek letnią imprezę (wierzcie mi, wyciągnąć mnie gdziekolwiek z domu w upały, graniczy z cudem), to taki makijaż miałabym na sobie :)
Dajcie znać czy się Wam podoba.
A spis kosmetyków znajdziecie na moim FP: =>KLIK<=














A jaki jest Wasz ulubiony makijaż na letnią imprezę?
Trzymajcie za mnie kciuki w konkursie!Tutaj jest link do mojej pracy: =>KLIK<=



                                       J.




3 komentarze:

  1. Ten makijaż szczególnie przypadł mi do gustu! :D Cudne kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Co za kolor, cudowny! Sama rzadko sięgam po błękity i myślę, ze to duży błąd bo wygląda obłędnie!

    OdpowiedzUsuń

JOANNA DOBOSZ
Make up
Copyright © 2016 Joanna Dobosz Make Up , Blogger