WIOSENNIE Z AFFECT COSMETICS



Hej :)
Dzisiaj przygotowałam dla Was typowy makijaż wiosenny. Możecie więc być pewni, że porządna dawka kolorów na Was czeka :) Cały makijaż, oprócz tuszu i kredki, wykonałam kosmetykami marki Affect Cosmetics =>KLIK<=. Jak mogliście zauważyć, to już nie pierwszy post u mnie, w którym goszczą kosmetyki tej firmy. No cóż, ja już tak mam, że jak coś mi się spodoba i sprawdza się u mnie, to do tego wracam :)
Całą listę kosmetyków znajdziecie pod zdjęciami ;)














Lista kosmetyków:
Podkład: Podkład matujący Perfect Matt, nr.1 =>KLIK<=
Kamuflaże: Kamuflaż Full Cover, V-0002 =>KLIK<=    V-0004 =>KLIK<=    V-006 =>KLIK<=
Puder: Puder prasowany Smooth Finish, D-0005 =>KLIK<=
Bronzer: Prasowany bronzer Glamour Pressed Bronzer, G-0002 =>KLIK<=
Rozświetlacz: Rozświetlacz Shimmer Highlighter, H-0003 =>KLIK<=
Baza pod cienie: Baza pod cienie Eyeshadow Base =>KLIK<=
Cienie: Paleta cieni prasowanych Party All Night =>KLIK<=
Brwi: Paleta cieni do brwi Colour Brow Collection =>KLIK<=
Wosk: Wosk do brwi =>KLIK<=
Szminka: Pomadka matowa Long Wear, Surprise =>KLIK<=

Co myślicie o makijażu i zdjęciach 'w poziomie'? Mi jakoś bardziej się podobają ;)
Znacie już markę Affect Cosmetics? ;)
                                       J.








4 komentarze:

  1. Pięknie! Markę pierwszy raz widzę u Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Mam nadzieję, że troszkę Ci ją przybliżę ;)

      Usuń
  2. Słyszałam już o tej marce, ale nie miałam okazji nic wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto się jej przyjrzeć, ma naprawdę ciekawe produkty ;)

      Usuń

JOANNA DOBOSZ
Make up
Copyright © 2016 Joanna Dobosz Make Up , Blogger