GLOV - POWIEW WIOSNY

Hej :)
W kwietniu mogliście przeczytać moją recenzję na temat rękawiczki do demakijażu Glov. Miał być też filmik, ale Dżoanka nie podołała ;) Dzisiaj z kolei chciałam Wam przedstawić moją nową, nowiuteńką rękawiczkę, która jest w cudownym brzoskwiniowym kolorze! :D



I ta rękawiczka przyszła do mnie zapakowana w tekturowe, płaskie pudełeczko. Dodatkowo była zapakowana w folię. Miałam więc pewność, że żadne bakterie w niej nie siedzą. Całość wygląda bardzo delikatnie, przód opakowania opiera się na literach w morskim kolorze, tył na czarnych.



Bardzo podoba mi się również to, że mamy wszystko dokładnie wyoślone.  Czyli co to jest za produkt, jak wygląda, jak się go używa, jak się go myje czy suszy. Ja na początku nie mogłam dojść do tego, że jak to tak bez wody? Jak to ja  hi hi hi ;) Ale miałam wypisane tyle informacji, że koniec końców nie miałam żadnych problemów przy demakijażu :)



A teraz najważniejsze! Nowy kolor moje rękawiczuni!! :D Jest prześliczny! Taka pyszna brzoskwinka. Co prawda w samym działaniu nic się nie zmieniło, ale sam kolor sprawia, że demakijaż staje się jeszcze przyjemniejszy. Jak pewnie wiecie, jestem totalnie zakochana w rękawiczkach marki GLOV! Moja miłość do nich nie minie pewnie jeszcze przez baaaardzo długi czas ;)




A czy Wy już znacie ten produkt?
Co o nim myślicie?
                                       J.

4 komentarze:

  1. Kolorek śliczny :) Tarcie i rozciąganie skóry wokół oczu w przypadku najmniejszej wersji GLOV absolutnie zniechęciło mnie do reszty produktów tej marki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurczę, nie wiem jak jest z mniejszą wersją, ale przy tej nie mam takich problemów :)

      Usuń

JOANNA DOBOSZ
Make up
Copyright © 2016 Joanna Dobosz Make Up , Blogger