FOTORELACJA ZE SZKOLENIA Z DANIELEM SOBIEŚNIEWSKIM

Hej :)
Mam dla Was baaaaardzo dużo zdjęć!! ;) Nie mogłam się zdecydować, więc stwierdziłam,że wrzucę wszystkie :P Trzy pierwsze są z telefonu, więc jakość nie powala ;)
Daniela chyba nikomu nie muszę przedstawiać ;) Jest to mega pozytywny i ciepły człowiek. Pełen pasji, którą świetnie przekazuje innym. Tym razem szkolił nasz zakresu zaawansowanych technik makijażu profesjonalnego 'Bridal Make Up'.
Bardzo dużo się dowiedziałam i na pewno moje makijaże będą teraz jeszcze lepsze ;)
Szkolenie odbyło się w Bielsku-Białej w Centrum Dystrybucyjno-Szkoleniowym Aleja Piękna






































 






































A Wy lubicie takie szkolenia?
U kogo byłyście ostatnio?



                                       J.





2 komentarze:

  1. Jeju, ale pięknie wykonturowana twarz! Zazdro spotkania z Danielem <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ręka mistrza to oto konturowanie wyczarowała ;)
      Następnym razem jedziesz ze mną! :*

      Usuń

JOANNA DOBOSZ
Make up
Copyright © 2016 Joanna Dobosz Make Up , Blogger