KARNAWAŁ Z MY SECRET

Hej :)
Tak jak obiecałam, dodaje drugiego posta z kosmetykami od MY SECRET :) Tym razem dodatkowo pokaże Wam lakiery z najnowszej serii GLAM&SHINE.

Jeżeli chodzi o makijaż, to tym razem użyłam cieni nr.2 'radiant orchid' oraz nr.4 'soft harmony' również z serii GLAM&SHINE. Dodatkowo na górnej powiece w wewnętrznym kąciku nałożyłam sypki cień STAR DUST  nr.4. Namalowałam rónwież kreskę eyelinerem w pędzelku, nr. 15 'burgundy brown'.
Na usta nałożyłam dwie konturówki. Najpierw ciemniejszą - nr.4 'marsala' z serii  I LOVE MY STYLE,  a na nią drugą w kolorze ostrego różu - nr.1 'party pink'.

















Paznokcie pomalowałam piękną czerwienią nr.265 'glam red',  cudnym fioletem nr.261 'amethyst',  cielistym nr.266 'candy-floss'. A na jednego paznokcia pomalowanego fioletem nałożyłam nr.264 'stellar street green', czyli bezbarwny z błyszczącymi niteczkami i kropeczkami.




A tak sobie pozowałam z pazurkami, a co :D







A teraz przedstawię Wam troche bliżej użyte dzisiaj kosmetyki:

Lakiery z serii GLAM$SHINE.
Piękne kolory! Utrzymują się u mnie na paznokciach do 4 dni. Aby kolor był intensywny trzeba nałożyć dwie warstwy. Pedzelek, jest w sam raz, wystarczą trzy ruchy i już paznokieć mamy pomalowany.


Konturówki są bardzo fajnie napigmentowane. I tak jak pisałam w poprzednim poście, nie czułam nadmiernego wysuszenia ust, pomimo ich słabej kondycji. Kolor nr.04 'marsala' podejrzewam, że będzie moim ulubieńcem :)



Eyeliner na pierwszy rzut oka wygląda na brązowy. Natomiast po naniesieniu go na oko widać w nim odcienie fioletu i granatu, co czyni go bardzo interesującym. Natomiast nie jest on dobrym towarzyszem dla osób, które często poprawiają kreskę czy lubią ją dopieszczać. To wtedy właśnie pęka, co możecie dojrzeć na zdjęciach. Kiedy kreska jest zrobiona szybko i od razu idealna, to eyeliner spisuje się świetnie.

Cienie, jak już wcześniej pisałam, to cudeńka. Pięknie napigmentowane, wspaniale wyglądają na powiekach. Każdy zwraca na nie uwagę :) Tutaj mamy piękny intensywny róż oraz i cudny różowo-beżowy, tak naprawdę bliżej nieokreślony i dlatego taki cudny, kolor.





Co powiecie na taką intensywną propozycję?
Macie już swoje zdanie na temat tych kosmetyków?



J.



4 komentarze:

  1. Co za piękne oczy, świetny makijaż i to tak tanim kosztem. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurczę, ciekawił mnie ten eyeliner, ale ja nie umiem za bardzo robić kreski i muszę poprawiać, więc chyba się u mnie nie spisze :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny makijaż, bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wygląda, tworzy taki piękny kształt oka :)
    Pozdrawiam
    http://stylbycia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

JOANNA DOBOSZ
Make up
Copyright © 2016 Joanna Dobosz Make Up , Blogger