RELACJA: MAKE-UP SHOW Z MISTRZYNIĄ WIZAŻU I FRYZJERSTWA TATYANĄ DYAKOVA

Hej :)
Dzisiaj post z ogromną ilością zdjęć! :D Przygotowałam dla Was fotorelację z pokazu mistrzyni wizażu i fryzjerstwa Tatyany Dyakova. Jestem totalnie zauroczona tą wspaniałą kobietą! Mega sympatyczna, piękna i charyzmatyczna!! O ogromnym talencie nie muszę pisać, pokażą Wam go zdjęcia.
Całe show odbyło się najpierw w Warszawie, a następnego dnia w Bielsku-Białej w siedzibie Centrum Dystrybucyjno-Szoleniowym Aleja Piękna =>KLIK<=, prowadzonym przez dwie cudowne kobiety: Beatę Łysoń-Dobrocińską oraz Agnieszkę Kuśnierz.
Makijaże praktycznie w całości zostały wykonane kosmetykami AFFECT =>KLIK<=,
które możecie znaleźć w sklepie stacjonarnym w Bielsku-Białej w Pasażu Pod Orłem lub w sklepie internetowym =>KLIK<=.
Mam nadzieję, że takich pokazów 'blisko mnie' będzie więcej!
Dziękuję z całego serce Agnieszce i Beacie za zaproszenie!!












































Z całego serca polecam Wam tego typu pokazy. Wiele można się z nich nauczyć! A jeżeli chodzi o same kosmetyki Affect, to mam już upatrzonych kilka perełek, m.in. rozświetlacz, pigmenty i palety magnetyczne - skradły moje serce! :)

J.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

JOANNA DOBOSZ
Make up
Copyright © 2016 Joanna Dobosz Make Up , Blogger