MAKIJAŻ PALETKĄ MY SECRET 'SMOKEY NUDES'

Hej :)
Obiecałam, że wykonam dla Was makijaż każdą z trzech nowych paletek cieni od My Secret Natural Beauty. Pozostała tylko paletka 'Smokey Nudes'.  Tym razem postanowiłam zrobić dosyć mocny makijaż :) Na całą powiekę ruchomą nałożyłam ciemny brąz i roztarłam go tym jaśniejszym. Zewnętrzny kącik górnej i dolnej powieki przyciemniłam czarnym cieniem. Wewnętrzny kącik oraz miejsce tuż po brwiami rozświetliłam satynowym beżowym cieniem. Czarną kreskę na linii wodnej roztarłam ciemnym brązem i połączyłam z wcześniej nałożoną czernią.
Linki do pozostałych makijaży: Autumn Blossoms, Fairy Tale








Lubicie takie mocne makijaże?
A może zmalowałyście już coś tą paletką?




J.


4 komentarze:

  1. Lubię mocne makijaże, uwielbiam podkreślać dolną powiekę cieniami, na codzień stosuje jednak mniej oczywiste przydymienie :) bo miedzią, burgundem :) uwazam ze fajnie to podbija tęczówkę zielonookiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam. Twój makijaż musi wyglądać obłędnie! :)

      Usuń
  2. Ostatnie zdjęcie wygląda bardzo drapieżnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi hi hi :P Jak to powiedziała mi koleżanka - na modelkę za ciężko ale na fotomodelką się nadajesz :D

      Usuń

JOANNA DOBOSZ
Make up
Copyright © 2016 Joanna Dobosz Make Up , Blogger