PACZKA OD KLUBU MIŁOŚNICZEK PIĘKNYCH PAZNOKCI - POMAGAMY!

Hej :)
Przychodzę dzisiaj do Was z drugim już postem, w którym poruszymy temat pomagania.
Mianowicie chodzi tutaj o wparcie działań fundacji DKMS do walki z rakiem krwi, czyli białaczką.
Fundację wspiera firma COTY, której lakiery znalazły się w mojej paczce. Przekazuje ona 1% podatku ze sprzedaży tychże lakierów na wsparcie fundacji DKMS.
Paczuszkę otrzymałam od Klubu Miłośniczek Pięknych Paznokci :)







Oprócz lakierów dostajemy również wyzwanie ;) A mianowicie chodzi o napisanie krótkiego scenariusza, w którym głównym motywem będzie symbol ,,&'' i wsparcie fundacji DKMS.
No cóż, jako niedoszła polonistka może uda mi się z siebie wykrzesać odrobinę wyobraźni i coś stworzę ;)











Myślę, że każda z nas ma w sobie wiele empatii. Ja sama zmagałam się z kilkoma rodzajami raka w swojej rodzinie więc wiem ile bólu i strachu towarzyszy chorym jak i ich bliskim. Dlatego, jeżeli tylko mam okazję, to staram się zwrócić uwagę na tak ważne kwestie.











Jeżeli i Wam los chorych nie jest Wam obojętny, to przedstawiam Wam kilka sposobów na to, jak możecie pomóc:
>Najszybciej - powiedz o akcji znajomym!
> Najprościej i najprzyjemniej - kup sobie nowy lakier! :) Firmy COTY ;)
> Najodważniej - Zarejestruj się jako dawca szpiku!
> Przekaż swój 1% podatku na rzecz fundacji DKMS







A tutaj dodaję dla Was najważniejsze linki:

>Strona Wzór do naśladowania =>KLIK<=
> DKMS =>KLIK<=
>FP Klubu Miłośniczek Pięknych Paznokci =>KLIK<=








Dołączycie się do akcji? Jaki sposób pomocy wybierzecie?


J.

Link do poprzedniego postu: >=KLIK<=

4 komentarze:

JOANNA DOBOSZ
Make up
Copyright © 2016 Joanna Dobosz Make Up , Blogger