I DZIEŃ MAKIJAŻU

Hej :)
Dzisiaj przedstawię Wam mój malutki projekcik :)
Postanowiłam, że raz na miesiąc będę organizowała Dzień Makijażu.
Na czym to polega? Wyznaczam jeden dzień w miesiącu oraz godziny od-do i w tym czasie każda kobietka może do mnie wpaść na mejkap :) Ja sobie ćwiczę i powiększam portfolio (no ok, do portfolio to mi jeszcze daleko, ale cały czas do przodu, staramy się :D ), a dziewczyny mogą się zobaczyć w jakiejś innej odsłonie :)
Najgorzej jest niestety ze zdjęciami, nie potrafię ich robić jeszcze tak jakbym tego chciała ( po prostu nie ogarniam tych pokrętełek, balansów itp. itd.. :P ) i makijaż nie jest na nich oddany w 100%. Ale może dojrzycie coś fajnego w tym makijażu :) Na zżywo był mocniejszy.
Pierwsze w me łapska oddała się Dana. Piękna cera, piękne zielone oczyska. Postanowiłyśmy zrobić brązowe smokey i rozświetlić kąciki zielonym pigmentem.
Na czarną bazę -Myebeline Color Tattoo 24hr, 60 Timeless Black - nałożyłam brązowy cień - Catrice Liquid Metel, C01 So Classy- iroztałam beżem w załamaniu. Wewnętrzną część powieki  pomalowałam cieniem w kolorze oliwki i tak jakby starego złota, ciężko jest określić ten kolor - Catrice Liquid Metal, 010Gold Leaf Me. A sam  wewnętrzny kącik rozświetliłam pimentem od Kobo, 504 int Cream.

Zapraszam na zdjęcia :)








Co myślicie o takim pomyśle jak Dzień Makijażu?
No i oczywiście piszcie co sądzicie o makijażu :)
Buziaki :*



J.

2 komentarze:

  1. oczy ma piękne a makijaż srednio mi się podoba, ale może przez to jak pisałaś że nie oddają zdjecia koloru, fajny projekt ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No czy ma boskie :) A co ne podoba Ci się w makijażu? Pytam, żeby wiedzieć co mam poprawić następnym razem.

      Usuń

JOANNA DOBOSZ
Make up
Copyright © 2016 Joanna Dobosz Make Up , Blogger