SZKOLENIE Z KAROLINĄ ZIENTEK - MAKIJAŻ WIECZOROWY

Hej :)
Wiem, trochę mało mnie tutaj, ale trochę nie ogarniam :)
Mam nadzieję, że marzec będzie u mnie bardziej uporządkowany :)
Mam dla Was kilka zdjęć ze szkolenia, które odbyło się 23.02.2015r. w ALEJA PIĘKNA, a prowadziła je Karolina Zientek. Chyba nie muszę pisać, kim ta Pani jest :D
Samo szkolenie odbyło się w bardzo miłej atmosferze, a to dzięki niezawodnym kobietkom, które prowadzą Aleję Piękna - Beatce i Agnieszce :)
Po raz kolejny udało mi się ogromnie dużo nauczyć. Karolina cały czas była przy nas kiedy malowałyśmy siebie nawzajem, odpowiadała na nasze pytania i pomagała przy wykonywaniu makijażu.
Mnie oczywiście zeżarł stres i praktycznie się nie odzywałam, a jak już to wyglądało to tak jakbym się dusiła :D No cóż, jak człowiekowi za bardzo zależy... :) A sama Karolina jest cudowną osobą, pełną optymizmu i pasji. Zero jakiegoś zadufania typu ,,ja jestem vice mistrzyni bijcie mi pokłony" - skąd! Sprawiła, że szkolenie było pełne uśmiechu, gadania, a przy tym wbiła nam do głowy naprawdę dużo wiedzy :)
          Jeżeli tylko będziecie miały okazję bycia na szkoleniu, które Karolina będzie prowadzić,
                                                    to nie     zastanawiajcie się ani chwili!! :D










Makijaż wykonany przez Karolinę



(zdjęcia z telefonu, więc jakość kiepska)




Mój makijaż
(zdjęcia również z telefonu)





Zwycięski makijaż, wybrany rzez Karolinę. Wykonany przez Marzenkę z www.super-oko.com


Nasze wypociny :)




A tutaj z Magdzią, z którą malowałyśmy się nawzajem :)




A tutaj ja z Karoliną


Certyfikat :D



I to już wszystko :)
Naprawdę cudownie wspominam ten dzień i spotkanie z Karoliną :)
A może Wy też miałyście okazję być u niej na szkoleniu??



J.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

JOANNA DOBOSZ
Make up
Copyright © 2016 Joanna Dobosz Make Up , Blogger