SZKOLENIE Z PANIĄ WIOLETTĄ UZAROWICZ W AKADEMII PIĘKNA GLAZEL W BIELSKU - BIAŁEJ.

Hej :)
Znowu będę się chwalić!! :)
Udało mi się być na szkoleniu, które prowadziła Pani Wioletta Uzarowicz.
Pasjonatom i pasjonatkom makijażu nie trzeba tłumaczyć kim Pani Wiola jest :)
Oto temat szkolenia: MAKIJAŻE NA WIELKIE WYJŚCIE - MAKIJAŻ KARNAWAŁOWY, SYLWESTROWY I WIECZOROWY.
Oprócz mnie udział w szkoleniu brały jeszcze dwie osoby. Mała grupa bardzo mi odpowiadała. Miałyśmy większą możliwość chłonięcia każdego słowa i ruchu pędzlem przekazywanego nam od Pani Wioletty.
Szkolenie odbyło się w AKADEMII PIĘKNA GLAZEL w Bielsku - Białej.
Tutaj daję link do FB AKADEMII =>KLIK.Znajdziecie tam wszelkie informacje na temat wszelkich szkoleń, które się tam odbywają.
Na razie dodaję tylko zdjęcie zrobione na zakończenie szkolenia, oraz zdjęcia certyfikatu oraz książki z dedykacją. Resztę zdjęć ze szkolenia dodam jak tylko zostaną mi przesłane od dziewczyn z kursu :)







Jak widać marzenia się spełniają :)

J.

3 komentarze:

  1. Fajnie, ze Ci sie udało załapać na takie szkolenie ;) ja mam za sobą kilka kursów wiec na razie mam spokój ;) moze kiedyś skuszę sie na jakis warsztat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nooo.... Bardzo się z tego cieszę!! :) Chciałam iść już w zeszłym roku, ale niestety się mi nie udało. Jeżeli będę miała jeszcze możliwość, to na pewno zawitam nie raz do Akademii, prowadzą ją dwie super kobietki :)

      Usuń
    2. grunt to dobre wspomnienia i zadowolenie :) Ja niestety tak dobrze nie wspominam :))

      Usuń

JOANNA DOBOSZ
Make up
Copyright © 2016 Joanna Dobosz Make Up , Blogger