MAKIJAŻ WIECZOROWY WYKONANY PALETKĄ MY SECRET NATURAL BEAUTY: NIGHT OUT.

Hej :)
Paletki od My Secret chyba skradły moje serducho :)
Małe to, poręczne, tanie i taki dobre :)
Ostatnio pokazałam Wam makijaż dzienny paletką My Secret Natural Beauty: Romantic Date, możecie go obejrzeć tutaj: => KLIK <=.
Dlatego teraz zapraszam na troszkę mocniejszy makijaż :)










MAKIJAŻ TWARZY:

1. RIMMEL LONDON Stay Matte, 103 True Ivory.
2. Pod oczy: PAESE Korektor rozświetlający, 6 brzoskwinia + LOREAL PARIS True Match Korektor kryjący niedoskonałości cery, 1 Ivory.
3. PAESE Puder Ryżowy.
4. KOBO PROFESSIONAL, 306 Egyptian Sand - konturowanie twarzy.
5. Na policzki: ASTOR Skin Match Blush, 001 Rosy Pink.


MAKIJAŻ BRWI:

PIERRE RENE Eyebrow Set, Zestaw do modelowania brwi + WIBO Brązowy żel do stylizacji brwi.


MAKIJAŻ OCZU:

1. Jako baza: MAYBELLINE NEW YORK COLOT TATTOO 24HR, 60 Timeless Black - na całą powiekę ruchomą.
2. Na nałożoną bazę nakładam średni fiolet z Paletki My Secret.
3. Zewnętrzne kąciki oraz załamanie powieki zaznaczam najciemniejszym fioletem z paletki i rozcieram go cieniem najjaśniejszym - beżowym.
4. Linię wodną maluję czarną kredką AVON SUPERSHOCK, Black i rozcieram ją średnim fioletem.
5. Wewnętrzne kąciki maluję jasnym beżem z paletki i pokrywam go pigmentem KOBO PROFESSIONAL, 501 Violet Blush.
6. Na górnej powiece przyciemniam linie rzęs ale tylko mniej więcej do połowy i rozcieram: AVON SUPERSHOC, Black.
7. Tuszuję rzęsy: MAYBELLINE NEW YORK The Colossal Go Extrime, Leather Blak.
8. Doklejam połówki sztucznych rzęs (no name) klejem Duo.


MAKIJAŻ UST:
Błyszczyk Glazel Visage Diamond Coctail.



Jak Wam się podoba ten makijaż??
Macie któreś z paletek My Secret??



J.





7 komentarzy:

  1. Powiem Ci tylko, że miałam nic nie kupować, ale na -40% w naturze do koszyka ląduje ta paletka i pigment. Po prostu takiego fioletu szukałam. Piękny <3 bedzie mi sie snic dopóki nie kupie. Muszę zwrócić uwage na te paletki z My secret <3

    OdpowiedzUsuń
  2. a makijaż przepiękny!! P.S wyłacz weryfikacje obrazkową, juz miałam Ci pisac kiedys ale za kazdym razem "nie po drodze" :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sobie przyrzekłam, że tym razem na -40% nic nie kupię :) Ale coś czuję, że uzależnienie mnie pokona - znowu :)
      Wiem, że od 20.11. ma być znowu -40% ale wchodzą w tą promocje tylko produkty LOREAL, RIMMEL, ASTOR, MAYBELLINE I BELL :( A pigmenty z Kobo są boskie :)
      Weryfikacja wyłączona - mam nadzieję :) Nie wiedziałam nawet o jej istnieniu, ale cóż, cały czas się uczę :) Dzięki :*

      Usuń
    2. własnie znalazłam ta inf o markach. Ale i tak mnie to nie powstrzyma przed zakupem :D

      Usuń
    3. Hi hi hi :) Podejrzewam, że mnie nie powstrzyma nic!! hi hi hi :)

      Usuń
  3. Masz w spojrzeniu to "coś" rewelacja ;)

    OdpowiedzUsuń

JOANNA DOBOSZ
Make up
Copyright © 2016 Joanna Dobosz Make Up , Blogger