MAKIJAŻ DZIENNY PALETKĄ MY SECRET NATURAL BEAUTY, ROMANTIC DATE.

Hej :)
Ostatnio ciągle nie mam czasu, więc wszystko, również i makijaż musi być extra szybki :)
A że jestem uzależniona od kupowania kosmetyków, to pojawiło się u mnie kolejnych kilka nowości :)
Między innymi wspomniana wcześniej paletka cieni My Secret Natural Beauty, Rmantic Date.
I właśnie nią stworzyłam szybki makijaż dzienny.










MAKIJAŻ TWARZY:

1. Mieszam ze sobą: PAESE Rozświetlająca baza pod makijaż + PAESE Specjalistyczny podkład pielęgnujący nawilżający , 300 porcelana.
2. Pod oczy wklepuję najpierw: PAESE Korektor rozświetlający, 6 brzoskwinia, a na niego: LOREAL PARIS Korektor kryjący niedoskonałości True Match, 1 Ivory.
3. Na policzka nakładam palcami róż w musie: MAYBELLINE Dram Touch Blush, 04.
4. Całą twarz pudruję: PAESE Puder ryżowy.
5. Twarz konturuję: KOBO PROFESSIONAL 308 Sahara Sand.


MAKIJAŻ BRWI:
PIERRE RENE Eyebrow Set - Zestaw do modelowania brwi.


MAKIJAŻ OCZU:
1. Na całą powiekę ruchomą nakładam bazę: INGRID COSMETICS.
2. Całą powiekę ruchomą pokrywam delktnych różowym cieniem z paletki My Secret.
3. Załamanie powieki delikatnie zaznaczam jaśniejszym brązem z paletki i rozcieram cieniem najjaśniejszym.
4.  Oko obrysowuję czarną kredą: RIMMEL LONDON, 001 Black i rozcieram ją najciemniejszym brązem z paletki.
5. Jeszcze raz całą górną powiekę ruchomą pokrywam deilkatnym różem aby jeszcze bardziej złagodzić czarną kreskę.
6. Linię wodna maluję cielistą kredką MY SECRET Satin Touch Kohl.
7. Tuszuję rzęsy: MAYBELLINE The Colosal Go Extrime.


MAKIJAŻ UST:
Aby nadać twarzy trochę koloru, na usta nałożyłam pomadkę w żywym kolorze: CATRICE Ultimate Shine Gel Colour, 030 Orangina.


I to już wszystko :)
Makijaż jest szybki i bardzo łatwy w wykonaniu :)
Jak Wam się podoba?? :)



J.


,,Kochaj wszystkich. Ufaj niewielu. Bądź gotów do walki, ale jej nie wszczynaj. Pielęgnuj przyjaźnie."
-William Shakespeare




8 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie ;) uwielbiam takie makijaże na jesień, często noszę coś podobnego ;) Obserwuję.

    http://zakochanawpasji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny makijaż i świetny kolor ust:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi :) Szminka kosztowała mnie jakieś 5zł na wyprzedaży w Naturze :)

      Usuń
  3. Fajny delikatny dzienniak, jak na innych niesamowicie podobają mi się takie wersje makijażu, tak ja osobiście źle czułabym się w takim wydaniu. Zawsze podkreślałam oczy i chyba tak zostanie. Tylko na starość będę musiała troszkę przystopować :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tak zawsze myślę, bo wolę u siebie mocne oko :) Ale chcę też pokazać coś innego :) A na starość to dopiero powinnyśmy szaleć!! :) Kto nam wtedy zabroni hi hi hi :)

      Usuń
  4. Bardzo fajny makijaż na dzień, w szczególności gdy się zaśpi i mamy mało czasu - lub wcale go nie mamy :)
    http://autre-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

JOANNA DOBOSZ
Make up
Copyright © 2016 Joanna Dobosz Make Up , Blogger