ULUBIEŃCY SIERPNIA.

Hej :)
 O mały włos, a zapomniałabym o ulubieńcach!!
Nie ma ich dużo, ale są  to takie moje małe perełki, dzięki którym ten miesiąc był przyjemniejszy :D




_____________________________

CATRICE COSMETICS: CAMOUFLAGE CREAM 010 IVORY:




 
Tan kamuflaż kupiłam, bo mój organizm odczuwał brak nowości w kosmetyczce i bardzo źle to znosił :P No i tez szukałam czegoś, co będzie porządnie kryć moje sińce pod oczami :) Bardzo polubiłam się z tym kosmetykiem.





Na poc
zątku obawiałam się, że pod oczy będzie za ciężki. Za ciężki nie jest, a i tak wystarczy go odrobina, aby ukrył moje podkówki pod oczami. Oczywiście z jakimiś wypryskami i innymi niespodziankami też radzi sobie świetnie :)






______________________________

GOLDEN ROSE VELVET MATTE LIPSTICK NR.13





Długo marzyłam o tej szmince. Ale jakoś zawsze jak miałam okazję ją kupić, to o niej zapominałam :)
W końcu - jak o mało nie zabiłam się o stoisko Golden Rose - kupiłam :) Mój ukochany kolor i jak się okazuje najukochańsza pomadka, jaką miałam!!






Piękny nasycony kolor, mega trwałość i ten mat!!  Uwielbiam i chcę więcej!! :)


_______________________________

AVON BIG COLOUR EYE PENCIL - PINK DIAMOND




Ten cień w kredce miałam już od dłuższego czasu. Tak sobie leżał zapomniany i dopiero gruntowne porządki w kosmetykach mi o nim przypomniały.
I od tego czasu jest to mój ulubiony kosmetyk do makijażu dziennego.




Kiedy mam czas tylko na minimalny makijaż używam właśnie tej kredki. Obrysowuję nią oko dookoła i rozcieram palcem ku górze. Pięknie rozświetla oko, a cała twarz wygląda świeżo.
Na początki troszkę się obawiałam, bo wszystkie takie cuda zbierają się po minucie w załamaniu powieki.  W tym wypadku jest jednak inaczej. Roztarty kolor utrzymuje się na moje powiece cały dzień.







______________________________

EVELINE COSMETICS 8W1 TOTAL ACTION -
SKONCENTROWANA ODŻYWKA DO PAZNOKCI

 
Po ściągnięciu żeli moje paznokcie były w opłakanym stanie. Potrzebowałam czegoś co je odżywi i sprawi, że będą mocne. Przed tą odżywką stosowałam dwie inne, ale bez żadnych rezultatów. O tej coś już gdzieś słyszałam, że jest dobra, ale że nie każdy może ją stosować. Ale pomyślałam, a co mi tam, spróbuję. Spróbowałam i nie żałuję. Stosuję ją oczywiście po swojemu, czyli nakładam dwie warstwy, a później przez ok. 5 dni codziennie dokładam jedną, później zmywam i od początku. W sumie, to już nawet nie pamiętam jak należało ją stosować :) Nie mam jeszcze pięknych i długich paznokci, ale nie są już jak papierek.






______________________________

WIBO BRĄZOWY ŻEL STYLIZUJĄCY DO BRWI





Nigdy nie używałam kolorowego żelu do stylizacji brwi, tylko przezroczystego, tak jakoś wyszło :) Oczywiście on później nabierał już koloru hi hi hi :) A ten jest produktem z mojej wishlisty, więc jak tylko się na niego natknęłam, to wiedziałam, że muszę go mieć. Cena zachęcała do zakupu. Bardzo się polubiliśmy :)
Nadaje moim brwiom fajnego kolorku i utrzymuje je w ryzach przez cały dzień.





______________________________

AVON EYELINER MEGA EFFECTS




O tym eyelinerze pisałam ostatnio, więc więcej możecie poczytać tutaj: => KLIK
Uwielbiam go za to, że mogę nim wyczarować taką kreskę jaka mi się wymarzy mając pewność, że przez cały dzień to on nie wymaże mi się na powiece :)




______________________________

A wy macie swoich ulubieńców sierpnia??
Może mamy chociaż jednego wspólnego ulubieńca?? :)



J.











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

JOANNA DOBOSZ
Make up
Copyright © 2016 Joanna Dobosz Make Up , Blogger