WISHLISTA...

SĄ TAKIE PYCKADŁA NA ŚWIECIE,
KTÓRE MIEĆ BYM CHCIAŁA...


1. ROZŚWIETLACZ DO TWARZY: THE BALM, MARY LOU - MANIZER.

Dlaczego? Która kobietka nie skusiłaby się na niego po tylu wspaniałych opiniach. Chyba wszystkie blogerki znają ten rozśwetlacz, a bardzo duża część go ma. Dlatego chcę i ja!! :)


2. CIENIE SYPKIE: PIERRE RENE: WSZYSTKIE KOLORY, A CO!! JAK MARZYĆ, TO MARZYĆ!!
Rzadko używam sypkich cieni, ale te zachwyciły mnie swoimi kolorami, no i bardzo niską ceną!! A że cieni nigdy nie jest za wiele w kufrze, no to... chcę, oczywiście!! :)

3. PĘDZEL GLAMBRUSH: T11

Takiego pędzla w swojej kolekcji nie posiadam niestety. A jest  naprawdę w atrakcyjnej  cenie! Czyli co... chcę!! :)

4. GĄBKA/JAJKO DO NAKŁADANIA PODKŁADU: REAL TECHNIQUES.
Mam swoje ulubione jajko z Inglota. Jest tylko jeden problem... Mam tylko jedną sztukę!! :P A przecież zawsze warto wypróbować coś nowego :) Dlatego - chcę!! :)


5. POMADKI DO UST: GOLDEN ROSE, VELVET MATTE, NP.: 01, 11, 13, 21, 24, 27.
No i znowu kuszą same dobre opinie na ich temat. Nie są drogie, a mat na ustach, to coś, co lubię!! Chcę!! :)

6. POMADKA DO UST: BOURJOIS, ROUGE EDITION VELVET, NP.: 06 PINK PONG. 05 OLE FLMINGO!
Kolejny mat na ustach! A te dwa kolory są jakby dla mnie stworzone!! Pięknie ożywiają moja twarz!! A która z nas nie chcę wyglądać kwitnąco?? Ja chcę, dlatego... chcę!! :)

7. PALETKI CIENI: MAKE UP REVOLUTION, NP.: ICONIC 1, ICONIC 2, ICONIC 3, ROMANTIC SMOKED, DAY TO NGHT.
Nie będę pazerna... wystarczą dwie na początek hi hi hi :) No i znowu dobre opinie i niska cena kuszą :) Chcę!! :)

8. SORAYA PRIMER - LEKKI KREM POD MAKIJAŻ.

Nie miałam, nie próbowałam, a spróbować chcę!! :)

9. BAZA POD MAKIJAŻ: GOSH FOUNDATION PRIMER CLASSIC.
Jestem naprawdę zadowolona ze swojej dotychczasowej bazy z Ingrid. Ale nie byłabym sobą, gdybym nie stwierdziła, że akurat ta baza jest mi niezbędna!! No jest, prawda?! :) Chcę!! :)

10. WIBO - BRĄZOWY ŻEL DO STYLIZACJI BRWI
No coś z tymi brwiami trzeba robić, co nie?? :) Chcę!! :)

Miało być 10 rzeczy,  ale przy wpisywaniu żelu do stylizacji brwi Wibo, przypomniało mi się coś jeszcze... :P

11. MAYBELLINE COLOR TATTOO 24HR: PERMANENT TOUPE.

Też chce sprawdzić czy  jest dobry i będzie pasować do moich brwi :) Chcę!! :)


Też macie spisaną taka listę marzeń kosmetycznych?? Piszcie w komentarzach!!
Ta lista jest moją pierwszą :) Ciekawa jestem czy uda mi się coś z tych rzeczy zdobyć :)


J.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

JOANNA DOBOSZ
Make up
Copyright © 2016 Joanna Dobosz Make Up , Blogger