ULUBIEŃCY CZERWCA.

Cześć Kochani
To będzie mój pierwszy post pod tytułem ,,Ulubieńcy..."
Pomimo, iż nazwa wskazuję na ulubione kosmetyki czerwca, to tak naprawdę, opiszę tutaj produkty, które używam już od dłuższego czasu. A w późniejszym czasie postaram się przygotowywać posty o produktach, które podbiły moje serce, co miesiąc.
Zapraszam do lektury!! :)



______________________________


GĄBKA DO NAKŁADANIA PODKŁADU: INGLOT PRO BLENDING SPONGE.



O tym cudownym jajku pisałam już tutaj KLIK. I nadal nie zmieniłam zdania. Gąbka nadal ma idealny kształt Uwielbiam nakładać nią podkład, ponieważ wiem, że nie nabawię się nieestetycznych smug czy efektu maski. Gorąco polecam :)
______________________________

BRONZER KOBO PROFESSIONAL SUN BRONZING POWDER
306 EGYPTIAN SAND


Te osoby, które śledzą mój blog od samego początku, na pewno zauważyły, że bardzo często używam tego bronzera. O tym, że go uwielbiam świadczy fakt, że jest to już moja trzecia sztuka :) Jest dosyć mocny, ale odpowiednio nałożony idealnie pasuje i do jasnych i do ciemnych typów urody. Ma w sobie złote drobinki, ale są one tak drobne, że nie tworzą nam jakiegoś nachalnego połysku, tylko delikatną poświatę. Można nim delikatnie wykonturować twarz jak i porządnie się nim ,,opalić". Uwielbiam!! :)
______________________________
KOREKTOR POD OCZY RIMMEL MATCH PERFECTION
030 CLASSIC BEIGE



W końcu znalazłam korektor, który jest wystarczająco jasny i który dobrze kryje. Nie przesusza skóry pod oczami, nie podkreśla zmarszczek. Ma bardzo wygodny aplikator w pędzelku. Po przypudrowaniu pozostaje na swoim miejscu.



______________________________

INGLOT HD ROZŚWIETLAJĄCY PUDER SYPKI


Mój zdecydowany ulubieniec!! Przepięknie rozświetla cerę, dzięki delikatnym drobinkom. Ale to cudo oprócz rozświetlenia matuje naszą buźkę!! Jak on to robi - nie wiem, wiem, że go uwielbiam. Trzyma w ryzach mój makijaż przez cały dzień. Jest bardzo miałki i świetnie dopasowuje się do koloru cery.
______________________________

PALETKA CZTERECH CIENI PIERRE RENE JEANS QUATRO EYESHADOWS


Uwielbiam te cienie za ich intensywność. Można nimi wyczarować cudny makijaż wieczorowy, jak i delikatny dzienny. Są niezwykle miałkie i już jedna warstwa daje nam cudny kolor. Cienie idealnie się ze sobą komponują, nie musimy się więc obawiać, że źle dobierzemy sobie kolorki. Makijaż jaki wykonałam ta paletką możecie zobaczyć tutaj KLIK.
______________________________

Tak naprawdę o ulubieńcach mogłabym pisać i pisać... Ale postanowiłam zostawić coś na przyszły miesiąc :)
A czy Wy używacie któregoś z tych produktów?? Lubicie??

A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

JOANNA DOBOSZ
Make up
Copyright © 2016 Joanna Dobosz Make Up , Blogger