WYGRANA W KONKUSRSIE ,,MÓJ LETNI MAKIJAŻ Z MARKĄ PIERRE RENE" ;D

Cześć Kochani!!
Chciałam się Wam pochwalić moją wygraną w konkursie ,,MÓJ LETNI MAKIJAŻ Z MARKĄ PIERRE RENE". Jestem prze szczęśliwa!! :) Dziękuję za wybranie właśnie mnie i gratuluję pozostałym zwyciężczyniom!! :* I dziękuję również osobom, które mnie zmotywowały i wspierały!! :*
Tutaj możecie obejrzeć zdjęcia moje i pozostałych dziewczyn :  Dbam o urodę - ,,Mój letni makijaż z marką Pierre Rene"




                                       


                                                  ,,Do zwycięstwa potrzeba nam odwagi, odwagi i jeszcze raz odwagi"

                                                                                                                          -Georges Jaques Danton

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

JOANNA DOBOSZ
Make up
Copyright © 2016 Joanna Dobosz Make Up , Blogger