MOJA PIELĘGNACJA + MAŁA RECENZJA SERII AVON, ANEW VITALE 25+

Hej Kochani
Kto z nas nie zna kosmetyków firmy Avon?? Myślę, że nie ma osoby, która chociaż raz nie trzymała w ręku katalogu tej firmy, albo gdzieś o niej nie słyszała, czy też nie widziała reklamy. Ja już jako mała dziewczynka podkradałam swojej siostrze katalog. Uwielbiałam pachnące strony oraz piękne zdjęcia. Sentyment został i nie raz jeszcze zamawiam sobie jakieś kosmetyki.
Tym razem, skuszona pięknym zapachem oraz dobrą opinią przyjaciółki,  zamówiłam sobie serię Anew Vitale 25+. Już wtedy zamierzałam coś zmienić w swojej pielęgnacji, więc moment na zamówienie był idealny. Co prawda teraz też pomalutku zmieniam swoją pielęgnację, ale o tym będę pisać, jak zmienią ją od A do Z. A na razie przedstawiam Wam to, czym pielęgnuję się obecnie
;).


Avon, Anew Vitale 25+,  Krem na dzień SPF 25 UVA/UVB

OPIS PRODUCENTA:
Podaruj swojej skórze witalność, która trwa cały dzień! Krem na dzień Anew Vitale dodaje przemęczonej skórze energii. Kompleks ProEnergy pomaga wzmocnić jej strukturę. ProEnergy to koktajl witamin, antyoksydantów i peptydów. Wzmacnia on strukturę skóry, chroni ją przed przedwczesnym starzeniem i dodaje jej energii. Skóra wygląda na świeżą i wypoczętą. Krem natychmiast poprawia nawilżenie skóry. Filtry SPF 25 i UVA/UVB pomagają chronić ją przed szkodliwym promieniowaniem słonecznym. Przy regularnym stosowaniu drobne zmarszczki, powiększone pory, szarość i zmęczenie znikają ze skóry.
Krem przeznaczony dla kobiet w wieku 25+.
Rano wmasować delikatnie w oczyszczoną skórę twarzy i szyi. Zawiera Benzophenone-3.

SKŁAD:

Skład: Aqua, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Dimethicone, Ethylhexyl Salicylate, Benzophenone-3, Glycerin, Peg-8, Butyl Methoxydibenzoylmethane, Butyloctyl Salicylate, Cetearyl Alcohol, Trisiloxane, Behenyl Alcohol, Dilauryl Thiodipropionate Phytol, Hydroxyethyl Acrylate/Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, 1,2-Hexanediol, Carbomer, Ceteareth-20, Dimethicone Crosspolymer, Parfum, Thiodipropionic Acid, Caprylyl Glycol, Sodium Hydroxide, Isohexadecane, Disodium Edta, Kaempferia Galanga Root Extract, Polysorbate 60, Panthenol, Mesyloxybenzyl Methoxyethyl Chlorobenzamide, Pichia Ferment Lysate Filtrate, Saccharomyces Ferment Lysate Filtrate, Palmitoyl Tetrapeptide-10, Buthylphenyl Methylpropional, Linalool, Citronellol, Hexyl Cinnamal, Limonene, alpha-Isomethyl Ionone <1018478-013>.

Krem przepięknie pachnie. Dla niektórych może wydawać się on zbyt intensywny, jednak dla mnie jest świetny. Zresztą, po nałożeniu kremu na twarz, zapach po chwili znika.
Ma lekką konsystencje. Świetnie nawilża i rozświetla skórę. Jest idealny do cery normalnej i suchej. Ja, ponieważ posiadam cerę mieszaną, używam go w tych dniach, kiedy moja skóra jest przesuszona i potrzebuje mocniejszego nawilżenia. Nie używam go pod makijaż. Wydaje mi  się, że posiadaczki cery tłustej, raczej się z nim nie polubią.
Nie zatyka porów, nie miałam po nim uczulenia, ma bardzo wysoki filtr SPF 25.
Opakowanie jest bardzo solidne, w pięknych kolorach różu i bieli.
Normalna cena katalogowa to 53zł. Ja kupiłam go w promocji za 35zł, ale dodatkowo dostałam opust od swojej konsultantki, więc tak naprawdę kosztował mnie niewiele.
Skoro ten krem nie nadawał się dla mnie pod makijaż, musiałam mieć inny, taki który okiełzna moją mieszaną cerę. Dlatego zamówiłam sobie drugi krem na dzień z tej samej serii.



Avon, Anew Vitale 25+, Day Lotion, Lekki krem na dzień SPF 25


OPIS PRODUCENTA:
Linia Anew Vitale wzmocniona kompleksem ProEnergy jest idealnym rozwiązaniem dla kobiet w wieku 25+, żyjących aktywnie, w szybkim, często stresującym tempie. Aksamitne gładkie, nawilżające szybko wchłaniające się formuły o pięknym kwiatowo-owocowym zapachu nie zatykają porów i nie powodują efektu nieestetycznego świecenia.
Ultralekka konsystencja kremu na dzień łatwo się wchłania i chroni filtrem SPF 25. Pozostawia skórę nawilżoną, ale matową. Pomaga zwalczać oznaki zmęczenia sprawiając, że skóra wygląda na młodszą, pełną energii.

SKŁAD:
Niestety wyrzuciłam pudełeczko z tego kremu i składu Wam nie przedstawię
;(
Ten krem też przepięknie pachnie, tylko troszeczkę lżej od swojego poprzednika.  Konsystencja jest lżejsza, bardziej ,,wodnista”.  Krem bardzo szybko się wchłania. Mimo, że nie matuję jakoś specjalnie rewelacyjnie, to jako krem pod makijaż dla posiadaczek cer mieszanych sprawdzi się bardzo dobrze.
Ja nakładam go na oczyszczoną twarz i czekam minutkę aż się wchłonie i dopiero nakładam podkład.
Tak jak jego poprzednik, również posiada wysoki filtr SPF 25, co bardzo mu się chwali
J.
Kremik mnie nie uczulił ani nie spowodował żadnych nieprzyjemnych niespodzianek na mojej twarzy.
Minusem jest to, że jeżeli nałożymy go za blisko oczu, łzy mamy gwarantowane.
Opakowanie jest inne, ponieważ jest to tubka, ale również jest bardzo solidne.
Za 50ml zapłacimy w normalnej cenie 43zł. Jednak warto czekać na promocje i dobrze jest mieć koleżankę konsultantkę, która dam nam opust. Wtedy krem naprawdę nie wychodzi drogo.
 


Avon, Anew Vitale, BB Beauty Balm Cream SPF 20 (Krem upiększający BB)



OPIS PRODUCENTA:
Krem upiększający Anew Vitale BB SPF 20 to idealny kosmetyk na lato. To krem, który zastąpi podkład i sprawi, że twoja skóra będzie wyglądała na wypoczętą i pełną energii. Anew Vitale BB SPF 20 to natychmiastowo piękna cera i energia, która trwa dłużej. Działanie: Natychmiast - ukrywa niedoskonałości cery i zaczerwienia, wyrównuje koloryt skóry, sprawia, że skóra promienieje energią i zdrowym blaskiem, redukuje widoczność porów, daje uczucie nawilżenia i gładkości, silnie matuje skórę. Przy regularnym stosowaniu - drobne zmarszczki, powiększone pory, poszarzały koloryt i zmęczenie są mniej widoczne. Odpowiedni dla każdego odcienia skóry. Sposób użycia: Codziennie rano delikatnie wmasuj w oczyszczoną i nawilżoną skórę twarzy i szyi.

SKŁAD:
Był to mój pierwszy krem BB. I muszę powiedzieć, że nadal jest jednym z ulubionych.
Nie pachnie tak intensywnie jak pozostałe kremy z serii, ale bardzo delikatnie i subtelnie.
Bardzo ładnie kryje – wiadomo, nie jak podkład, bo przecież nim nie jest – i do koloru mojej bardzo jasnej cery świetnie się dopasował. Używam go przede wszystkim kiedy jest gorąco, nie mam czasu na pełny makijaż a moja cera wygląda przyzwoicie. Matuję go zawsze delikatnie pudrem, ponieważ sam w sobie nie matuje jakoś rewelacyjnie. Posiadaczki cer suchych i normalnych powinny być z niego bardzo zadowolone, ponieważ świetnie nawilża. Natomiast kobietki o cerze tłustej raczej go nie polubią. Z moją mieszaną cerą jakoś sobie radzi, ale jak już wspominałam potrzebuje pomocy pudru. Ma bardzo delikatną konsystencję, dosyć lejącą, bardzo fajnie rozprowadza się go na buzi. Krem posiada filtr SPF 20 co jest jego dodatkowym plusem. Ja swój zamówiłam w cenie promocyjnej – 25zł z dodatkowym opustem, tak więc cenowo nie wyszło najgorzej. W normalnej cenie za 30ml zapłacimy 43zł.




Avon, Anew Vitale 25+, Night Gel Cream (Żel - krem na noc)



OPIS PRODUCENTA:
Linia Anew Vitale wzmocniona kompleksem ProEnergy jest idealnym rozwiązaniem dla kobiet w wieku 25+, żyjących aktywnie, w szybkim, często stresującym tempie. Aksamitne gładkie, nawilżające szybko wchłaniające się formuły o pięknym kwiatowo-owocowym zapachu nie zatykają porów i nie powodują efektu nieestetycznego świecenia. Działanie: Koktajl witamin, antyoksydantów i peptydów wzmacnia strukturę skóry, chroni ją przed przedwczesnym starzeniem i dodaje jej energii. W efekcie skóra wygląda na wypoczętą i pełną zdrowego blasku. 97% kobiet potwierdziło, że widoczne na skórze oznaki zmęczenia i braku snu znikają

SKŁAD:
Niestety nie mam… Ale jak tylko wejdę w posiadanie, to podam ;)
Oczywiście ten krem też pięknie pachnie. Ma dosyć gęstą konsystencje, bardzo fajnie nawilża. Rano skora jest wypoczęta, napięta i nawilżona. Krem najlepiej będzie się nadawał do cer suchych i normalnych, troszkę gorzej do cer tłustych. Przy mojej mieszanej cerze bardzo mi spasował. Może troszkę szczypać w oczy. Nie zauważyłam jakiś negatywnych skutków jego używania. Jest bardzo wydajny, nie zapycha porów, szybko się wchłania.
W normalnej cenie za 50ml zapłacimy 53zł, w promocji ok. 35zł, a z dodatkowym opustem nie jest tak źle  ;)



Avon, Anew Clinical, Eye Lift (Program liftingujący okolice oczu)



OPIS PRODUCENTA:
Podwójny program liftingujący okolice oczu. Testowany dermatologicznie, oftalmologicznie i alergologicznie. Odpowiedni dla skóry wrażliwej. Działanie: Żel na górną powiekę i okolice łuków brwiowych zawiera polimer PVP i argininę o czystości dermatologicznej, dzięki którym pomaga stymulować produkcję elastyny, by ujędrnić skórę. Krem na dolną powiekę opracowany przy wykorzystaniu technologii Derma-Refine redukuje zmarszczki i zdecydowanie poprawia wygląd skóry pod oczami. Sposób użycia: Stosuj dwa razy dziennie.

SKŁAD:
krem:
aqua, glycerin, butylene glycol, cocoglycerides, cetearyl alcohol, caprylic/capric triglyceride, ethoxydiglycol, petrolatum, butyrospermum parkii butter, ceteareth-20, cetearyl glucoside, benzophenone-3, silica, sodium polyacrylate, propylene glycol, phenoxyethanol, carbomer, chlorphenesinc12-15 alkyl benzoate, potassium hydroxide, dextrin, hydrolyzed hibiscus esculentus extract, mica, cocos nucifera (coconut) fruit juice, disodium edta, punica granatum fruit juice, portulaca oleracea extract, thiodipropionic acid, tribehenin, olea europaea leaf extract, mangostin, sodium metabisulfite, sodium sulfite, 2,6-dimethyl-7-octen-2-ol, steareth-20, ceramide 2, peg-10 rapeseed sterol, tricyclodecenyl propionate, saxifragia sarmentosa extract, vitis vinifera extract, cyclopentadecanone, daucus carota extract, potassium sorbate, hexadecanolactone, isopropyl myristate, passiflora incarnata extract, chlorohexidine digluconate, morus nigra root extract, n-hydroxysuccinimide, scutellaria baicalensis extract, butylparaben, ethylparaben, isobutylparaben, propylparaben, sodium citrate, imidazolidinyl urea, palmitoyl oligopeptide, foeniculum vulgare extract, medicago sativa extract, citric acid, palmitoyl tetrapeptide-3, biotin, ci 77891, ci 16035. 

żel:
aqua, glycerin, butylene glycol, ethoxydiglycol, carbomer, sodium polyacrylate, galactoarabinan, pvp, phenoxyethanol, propylene glycol, potassium hydroxide, chondrus crispus (carrageenan), dextrin, hydrolyzed hibiscus esculentus extract, prunus amygdalus dulcis seed extract, urea, glucosamine hci, algae, caffeine, disodium edta, punica granatum fruit juice, portulaca oleracea extract, yeast extract, maltodextrin, olea europaea leaf extract, peg-60 almond glycerides, sodium methylparaben, sodium propylparaben, methylparaben, cetyl hydroxyethylcellulose, coffea arabica extract, sodium ethylparaben, daucus carota extract, ilex paraguariensis extract, sodium benzoate, ethylparaben, butylparaben, potassium sorbate, propylparaben, isobutylparaben, imidazolidinyl urea, foeniculum vulgare extract, medicago sativa extract, ci 16035.

Zamówiłam ten krem, ponieważ mam opadającą powiekę, więc chciałam jej pomóc zawczasu ;).
I krem i żel mają bardzo delikatny zapach. Mnie nie szczypią po nich oczy.
Krem pod oczy ma lekką konsystencję, świetnie nawilża i już po paru dniach stosowania można zauważyć poprawę skóry, łącznie ze spłyceniem drobnych, mimicznych zmarszczek. Niestety z moimi podkowami nie zrobił zbyt wiele. Bardzo ładnie się wchłania. Stosowałam go i na dzień i na noc.
Żel na powieki kojarzy mi się z glutem ;) w pozytywnym znaczeniu.  Skóra po jego użyciu jest przyjemnie napięta, oczywiście po jakimś czasie, ponieważ dość długo się wchłania. Dlatego na dzień wklepuję go tylko odrobinę. Moje powieki nie podniosły się nagle o pół centymetra, ale czuję poprawę napięcia skóry.
Słoiczek jest podzielony na dwie części, solidny.
Ten program liftingujący okolice oczu kupimy za 58zł za 2x10 ml, ale opłaca się poczekać na promocje, bo Wedy możemy go dostać nawet za 9,99!



A czy któraś z Was próbowała już kremów firmy Avon?? Jak tak to jakich?? I jakie są Wasze opinie??




                                                                                         "Piękność twarzy - w urodzie charakteru."
                                                                                                                     
   Przysłowie arabskie






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

JOANNA DOBOSZ
Make up
Copyright © 2016 Joanna Dobosz Make Up , Blogger